czwartek, 28 marca 2013

My World

Rozdziały:

I
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
XIII

____________________________________________________________________



Bohaterowie:


Może tym razem przedstawią się sami. To da o wiele lepszy efekt. To nieważne, że niektórzy są nietrzeźwi. Liczy się szczerość, prawda? Więc oddaję głos pierwszemu z nich:
 
AXL
W wydaniu melancholijnym. Ładne ujęcie, swoją drogą. To ja. Miałem mówić o sobie.
Więc tak, przede wszystkim jestem naprawdę przystojny. I charyzmatyczny. I w ogóle fajny.
Ale nie jestem taki, jak wszyscy myślą. Może i na takiego wyglądam, ale nie jestem. Taki. Jestem wręcz przeciwny. A nawet przeciwniejszy.
 
 SLASH
Po chuja mam mówić o sobie, skoro wszyscy mnie znają? Bóg Gitary, dość wysoki, fajne włosy.
Świetny ze mnie gość. Ale nie lubię mówić o sobie. Nie jestem takim idiotą jak Rose, który mówi TYLKO o sobie. Ja to lubię pić. I palić lubię. I prochy lubię. I jeszcze parę innych rzeczy by się znalazło.
Jajecznica!
 
 
DUFF
Nazywam się Duff. Lubię grać na instrumentach i fajne dziewczyny. I lubię moich kolegów.
Może i nie jestem tak mądry na jakiego wyglądam, ale przynajmniej nie jestem tak głupi,
na jakiego wygląda Steven. Cieszę się, że nie jestem Stevenem.
Bo ja nie jestem Stevenem. Jestem Duffem.
 
IZZY
Jak tak patrzę jak inni się opisali, to myślę sobie, że nie będę miał większego problemu,
żeby na ich tle dobrze wypaść. Jestem przystojniejszy niż Axl, fajniejszy niż Saul, mądrzejszy niż Duff
i zabawniejszy niż Steven. Tylko problem w tym, że chyba tylko ja o tym wiem. Ale jeszcze zobaczycie.
Tak myślę...
 
 STEVEN
 Opowiedziałbym wam jakiś kawał, ale to chyba nie jest dobry pomysł, bo jak dużo piszę,
to potem chce mi się rzygać. Albo to ma coś wspólnego z tym stosem pustych butelek w moim pokoju.
To szybko coś o sobie. Lubię napierniczać w garki i jestem bardzo irytujący. Cokolwiek to znaczy. Tak powiedział mi Izzy, a Izzy to fajny gość.
Prawie taki fajny jak ja.
         SHANNON
     Tak, to ja. Nigdy ładnie nie wychodziłam na zdjęciach. Zresztą ktoś brzydki nie może wyjść ładnie.
To zupełnie naturalne. Dlatego wybrałam to zdjęcie. Zresztą więcej ich nie mam.
Co mogę powiedzieć o sobie? Jestem aspołecznym potworem bez serca.
Z osób żywych kocham tylko siebie. Lubię pisać. To mnie ratuje.
Ratuje od bycia tylko kolejną dziewczyną z pseudo depresją. Ratuje od wszechogarniającej nudy.
 Normalna na pewno nie jestem.

MIA
Nie jestem ciekawa. Co mam powiedzieć? Moje pasje? Przeróżne!
Od gier na konsolę, po rozmowy ze zwierzętami. Nie wierzycie? Nikt nigdy nie wierzy... Ludzie nie wierzą.
A powinni! Bo życie jest piękne i trzeba się nim cieszyć. I ja się cieszę. A wy nie wierzycie!
A ja was kocham! Kocham wszystkich! Kocham wszystko!
Peace & Love!

3 komentarze:

  1. Jak kropeczka, to kropeczka. Uwaga uwaga: . jest! No to teraz masz motywację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już sam opis postaci mnie rozwala

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne xD
    I piszę to po przeczytaniu tylko opisu postaci xD

    OdpowiedzUsuń

A może by tak komentarz? Chociaż kropeczkę, co? Więcej motywacji, to w końcu więcej rozdziałów ;__;